13 Ocak 2017

CİHAN DEMİRCİ, 16 YIL SONRA TARSUS AMERİKAN KOLEJİNDE ÖĞRENCİLERLE BULUŞTU...

Cihan Demirci, 9 Mayıs 2001 tarihinde ortaokul ve lise öğrencileriyle buluştuğu Tarsus Amerikan Kolejine 11 Ocak 2017 tarihinde yani 16 yıl sonra yeniden konuk oldu ve 4. sınıflarla buluştu... 

İstanbul'u teslim alan yoğun bir "kar" yağışı nedeniyle, 3 gün boyunca uçak seferleri sürekli iptal edilince "acaba Adana'ya gidebilecek miyim?" endişesi yaşamış olsam da, benim etkinlik zamanı geldiğinde havanın birden düzeleceğine olan inancımla, 11 Ocak 2017 Çarşamba sabahın kör karanlık saatlerini beklemiştim. Gerçekten de, hava beni bir kez daha yanıltmamış, benim yola çıkacağım anda kar yağışı durmuş, karlar erimeye başlamıştı. Hayatındaki onca şanssızlığa rağmen Damdaki Mizahçı Cihan Demirci, etkinliğe gideceği anlarda sayısız kez yaşanmıştı bu durum. Sonuçta 2017 yılının ilk okul etkinliği için sabah saatlerinde ulaştığım Adana'da, 16 yıl sonra gideceğim bir okul; Tarsus Amerikan Koleji (TAC) beni bekliyordu. 2001 yılı Mayıs ayında, tam 1 hafta süren o unutulmaz yoğunluktaki "Mersin-Tarsus Etkinlik Turu" kapsamında 9 Mayıs 2001'de gittiğim Tarsus Amerikan Kolejinde böylece 16 yıl sonra 11 Ocak 2017 Çarşamba günü gitmiş oldum. 


Okulda 3 ayrı sınıfta, 4. sınıflarla mizah ve kitaplar üzerine bir söyleşi gerçekleştirirken, öğrencilerin sorularına yanıt verip, söyleşi sonlarında da kitaplarımı imzaladım. Okuldan ayrılmadan Melih beyle birlikte okulun şimdilerde Lise kısmını eğitim gördüğü o güzelim binasının merdivenlerinde 16 yıl sonra yeniden fotoğraf çektirmeyi de unutmadım. Tarsus'aki bu okul etkinliğinin hemen sonrasında beni 10. Adana Çukurova Kitap Fuarındaki imza günü bekliyordu...

TARSUS AMERİKAN KOLEJİNDE 11 OCAK 2017 TARİHİNDE GERÇEKLEŞEN SÖYLEŞİ VE İMZA GÜNÜ ETKİNLİĞİNDEN FOTOĞRAFLAR... 


Hiç yorum yok: