03 Kasım 2016

CİHAN DEMİRCİ, 2016-2017 ETKİNLİK SEZONUNU BEYLİKDÜZÜ VEGA OKULLARINDA AÇTI!

Cihan Demirci, Beylikdüzü Vega Okullarındaki söyleşi ve kitap imzasının sonunda öğretmen ve öğrenci arkadaşlarla...


"Damdaki Mizahçı"nız Cihan Demirci, bu yılın Haziran ayında yaz tatili öncesi kapattığı okullardaki etkinliklerinin 2016-2017'deki yeni sezonuna 3 Kasım 2016 Perşembe günü Beylikdüzü'ndeki Vega Okulları'nda "merhaba" dedi. Bu yıl bizi ülkedeki genel tatsız atmosfer yüzünden daha zor bir eğitim sezonu beklediği çok açık. 5 aylık bir aradan sonra yeniden öğrenci arkadaşlarla buluşmak doğrusu şu zor günlerde bana gene ilaç gibi geldi, iyi ki çocuklar ve onların yalın, samimi ve içten pazarlıksız dünyası var. O dünya da olmasa sığınacağımız bir yer yok artık bu akla ziyan ülkede!!! Vega Okullarıyla ilk kez geçen yıl tanışmış 2015 yılının Nisan ayında Sultanbeyli'deki Vega Okullarına gitmiş ve çok keyifli bir etkinlikle okuldan ayrılmıştım. Vega, ikinci şubesini Beylikdüzü'nde açmış. Kırmızı Kedi'den arkadaşlarım; Elif ve Erdost'la yoğun bir trafiğin ardından okula ulaştığımızda birbirinden çirkin gökdelen özentisi binaların arasında şirin, sevimli bir okul binası karşıladı bizi.


Salonu dolduran 4.5.6 ve 7. sınıf öğrencileri Cihan Demirci'ye birbirinden ilginç sorular sordular...


Bizi heyecanla karşılayan Özlem öğretmenle kısa bir sohbetten sonra, okulun büyük salonunda beni bekleyen 4. 5. 6. ve 7 sınıf öğrencilerine yönelik "Hınzır Can" kitapları ağırlıklı bir mizah söyleşisi gerçekleştirdim. Özellikle yaz aylarında yayınlanmış son kitabım "Hınzır Can'dan Büyükleri Anlama Kılavuzu"nu anlattım öğrenci arkadaşlara. Sadece çocukların değil, anne-babaların da okuyabileceği bu "Hınzırca" kılavuzda günümüz çocuğu ve günümüz anne-babaları üzerine pek çok gözlem, pek çok saptama, pek çok gözden kaçmış komik vaziyet yer alıyor. Söyleşimin ikinci bölümünü her zaman yaptığım gibi öğrenci arkadaşların sorularına ayırdım. Söyleşi bitiminde ise onların yoğun ilgisi altında kitaplarımı imzaladım. 4.5 sınıflar daha çok "Hınzır Can'la Neşeli Dersler"i, 6. ve 7. sınıflar ise "Hınzır Can'dan Büyükleri Anlama Kılavuzu"nu imzalattılar. Bu da yaş grupları anlamında doğru bir tercihti doğrusu. Böylece daha zorlu geçeceği şimdiden belli olan 2016-2017 eğitim yılı etkinlik sezonuna güzel ve bol gollü geçen bir etkinlikle başlamış oldum.



Bu arada önümüzdeki hafta 11 Kasım Cuma günü öğrenci arkadaşlarla bu kez Ataşehir'deki Yönder Koleji'nde buluşacağım. 16 Kasım Çarşamba günü ise 35. Tüyap İstanbul Kitap Fuarı'nda, saat 12'den itibaren Kırmızı Kedi Yayınevi Standında kitaplarımı imzalayacağım. Bu fuarda Kırmızı Kedi'deki kitaplarımın arasına "Çocuklar için Fıkralar Dizisi"nin 3. kitabı olan; "Bana Güldüğünü Söyle" adlı yeni çocuk kitabım da katılmış olacak. 47. kitabım olan "Bana Güldüğünü Söyle" de çocuklar için ürettiğim özgün fıkralarım yer alıyor.


BEYLİKDÜZÜ VEGA OKULLARINDAKİ CİHAN DEMİRCİ ETKİNLİĞİNDEN FOTOĞRAFLAR... 

 Beylikdüzü Vega Okulları (3 Kasım 2016 Perşembe)


Hiç yorum yok: