20 Kasım 2014

CİHAN DEMİRCİ’NİN ADANA’DAKİ AKDENİZ OKULLARINDA İKİ GÜN SÜREN ETKİNLİK MARATONU...

17 Kasım Pazartesi sabahın henüz yüzünü göstermediği, kargaların bile uykuda olduğu saatlerde düştüm bu kez yollara ve sabahın ilk ışıklarında Adana’da buldum kendimi. Kırmızı Kedi Yayınevinden arkadaşımız Kayra Öztürk karşıladı beni havalimanında. Onunla birlikte soluğu Akdeniz Okulları'nda aldık. Daha okulun kapısına vardığımızda öğrencilerin ve öğretmenlerin beni kapıda karşılayıp, gül vermesi tüm yorgunluğumu aldı bir anda. Bu karşılamayı kolay kolay unutmam doğrusu! :) Adana’nın sıcakkanlı öğrencilerinin ve öğretmenlerinin arasında iki gün sürecek yoğun bir etkinlik böylece başlamış oldu. Akdeniz Okulları’nda öğlene dek, 2. ve 3. sınıflara, öğleden sonra ise 4. ve 5. sınıflara ayrı ayrı 4 söyleşi ve karikatür atölyesi gerçekleştirdikten sonra onların yoğun ilgisi altında kitaplarımı imzaladım. 

Ertesi gün Mersin’den sabahın erken saatlerinde tekrar Adana’ya Akdeniz Okullarına geldik yeniden. 18 Kasım Salı günü de iki ayrı söyleşi ve atölye çalışması sonrasında gene uzun kuyruklar oluşan bir kitap imzası yaşadım. Bir okulda daha önce üst üste iki gün süren böylesi yoğun ve dopdolu bir etkinlik yaptım mı, doğrusu pek anımsamıyorum. Sonuçta 18 Kasım Salı günü öğleden sonra saatlerinde Adana’daki Akdeniz Okullarından ayrılırken epeyce yorgun olsam da bir o kadar da keyifliydim. Ne yazık ki çok az kitap çeşidiyle gelebilmiş olmaktan ötürü benden kaynaklanmayan bir durumdan ötürü üzüntüm vardı sadece. Bu kez zaman darlığından Adana’da gitmeyi planladığımız iki okul Ocak ayındaki Adana Tüyap Kitap Fuarı dönemine kaldı bu arada. Beni iki gün boyunca müthiş bir istekle misafir eden Akdeniz Okullarına, bu buluşmayı sağlayan Kırmızı Kedi Yayınevi Mersin bölgesi etkinlik koordinatörü Kayra Öztürk arkadaşımıza, başta okul müdiresi Emel Özdemir'e, etkinlikler boyunca her yan yanımızda olan Türkçe öğretmeni Harun Dağlı'ya ve ilgilerini esirgemeyen tüm öğretmen arkadaşlarımıza ve tabii ki bu samimi okulun birbirinden sıcakkanlı öğrencilerine çok teşekkür ediyorum. Akdeniz Okullarında öyle bir maraton yaşadım ki inanın kendimi bir an Akdeniz Okullarında değil de "Akdeniz Oyunları"ndaymış gibi hissettim!.. :)) Adana’daki Akdeniz Okullarının ardından 19 Kasım Çarşamba günü de bu kez Mersin’de İçel Koleji'ne konuk oldum, orada da aynı içtenliği ve sıcakkanlılığı gördüm, onun haberi de bu haberden sonra!.. "Damdaki Mizahçı"yı izlemeye devam edin!..

CİHAN DEMİRCİ’NİN ADANA’DAKİ AKDENİZ OKULLARINDA İKİ GÜN SÜREN ETKİNLİK TURUNDAN FOTOĞRAFLAR…


 Adana Akdeniz Okullarında 2 gün süren bir maratonun finalinde okul müdiresi ve öğretmen arkadaşlarımızla... 

























Hiç yorum yok: