16 Nisan 2014

CİHAN DEMİRCİ, ŞİŞLİ'DEKİ HALİDE EDİP ADIVAR İLKÖĞRETİM OKULUNDAYDI...



Cihan Demirci, okul etkinlikleri turunda, 15 Nisan 2014 Salı günü bu kez Şişli'de, Halide Edip Adıvar İlköğretim Okulundaydı.. "Yazarlar Okullarda" projesi kapsamında gidilen bu okulun öğrencileri öğrendiğime göre ilk kez böyle bir etkinlik yaşıyorlardı. O yüzden okulun büyük salonunda pek çok 4. sınıf öğrencisinin yaşadığı heyecan doğrusu görülmeye değerdi. "Hınzır Can Çevre Dostu" kitabı söyleşi öncesinde alıp, okuyan öğrencilerin Cihan Demirci'ye pek çok soru sordular. Bu sorular kitabı okuyup, sevdiklerini gösteren sorulardı. Doğrusu söyleşi ve imza günleri için devlet okullarına gitmek beni çok daha fazla mutlu ediyor. Özel okullarda bu heyecanı, bu isteği çok ender görüyorum. 




Çevre duyarlılığını artırmak için yazdığım Hınzır Can kitabını çocukların sevmesi ve bu kitaptan pek çok yeni bilgi edindiklerini dile getirmesi insanın hoşuna gidiyor. Cihan Demirci, 4. sınıf öğrencileriyle gerçekleştirdiği bu keyifli söyleşinin ardından, uzun kuyruklar oluşturan öğrencilere "Hınzır Can Çevre Dostu" adlı kitabını imzaladı ve okuldan öğrencilerin sevgi gösterileriyle ayrılabildi.   


HALİDE EDİP ADIVAR İLKÖĞRETİM OKULUNDAKİ CİHAN DEMİRCİ ETKİNLİĞİNDEN FOTOĞRAFLAR... 





 Halide Edip Adıvar İköğretim Okulu 4. sınıf öğrencileri, söyleşi sonrasındaki imza gününde Cihan Demirci'ye yoğun bir ilgi gösterdiler... 



Hiç yorum yok: