31 Mart 2013

CİHAN DEMİRCİ'DEN TRUMP TOWERS'TA ÇOCUKLARLA "KARİKATÜR 
ATÖLYESİ 

Can Çocuk Yayınları, D&R ve Trump Alışveriş Merkezi işbirliğiyle düzenlenen “Can’lı Kitap Günleri”nin son konuğu 30 Mart Cumartesi günü gerçekleşen "Karikatür Atölyesi" ile Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci oldu.


30 Mart 2013 Cumartesi günü, çocukların hatırına, aslında pek de hazzetmediğim alışveriş merkezlerinden birindeydim. Şehrin zaten yok olmuş yeşil alanlarını tamamen yok eden, alışveriş merkezlerine oldum olası ısınamadım, ne yapayım.  Ancak Trump Towers'taki Atölye adlı mekanda, az ama öz sayıdaki arkadaşımızla keyifli bir karikatür atölyesi gerçekleştirdik. Anne ve babalarıyla bu atölyeye katılan çocukların karikatüre ve çizmeye olan merakı nedeniyle oldukça keyifli geçen ve süresi 2 saate yaklaşan atölye çalışmasında çocuklarla basit çizgi çalışmaları yaptık çocuklarla. Onlara karikatür ve mizah hakkında bilgiler verdim ve onların birbirinden ilginç sorularını yanıtladım. Mart'ın tam biter ayak acayip ısındığı bir günde, epeyce yabancısı olduğum bir alışveriş merkezinde hâlâ karikatürü seven, çizmeye meraklı çocukların arasında geçen 2 saate yakın sürenin keyfiyle ayrıldım doğrusu oradan...

 KARİKATÜR ATÖLYESİNDEN... 


Karikatür Atölyesine katılan, çizgi yeteneği olduğu açıkça görülen, 6. sınıf öğrencisi Tuna Özsoy'dan bir Cihan Demirci portresi...

Hiç yorum yok: