24 Mayıs 2010

CİHAN DEMİRCİ,
3. BANDIRMA
MİLLİ
EĞİTİM
FESTİVALİNDE
Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci, bu aralar gene leyleği damda gördü!.. Son 15 gün içinde; Balıkesir, Beyoğlu, Trabzon derken şimdi de Bandırma'da... Cihan Demirci bu yıl Bandırma'da 3. kez düzenlenen Milli Eğitim Festivalinde 3 ayrı söyleşi, kitap imzası, bir karikatür atölyesi ve bir karikatür sunumuyla yer alacak...

25-26-27-28 Mayıs günlerinde düzenlenecek olan bu kültür-sanat festivaline 30'a yakın yazar-sanatçı ile pek çok ekip katılıyor... Cihan Demirci 25 Mayıs Salı günü, saat: 10.00-13.00 arasında Bandırma Cumhuriyet Meydanında 3 nolu standda özellikle çocuklar için yazdığı kitapları imzalayacak. Sonrasında saat:14.30'da Bandırma Milli Eğitim Salonunda "Karikatür ve Biz" başlıklı söyleşide karikatür üzerine bir görsel sunum gerçekleştirecek.
Cihan Demirci, 26 Mayıs Çarşamba günü saat:11.00'de Karikatür işliğinde, ilköğretim okullarından seçilmiş 15 öğrenciyle karikatür atölyesi çalışması yapacak. Aynı gün 14.30'da, Aydın Şimşek, Çiğdem Gündeş ve Cihan Demirci, Bandırma Ali Fahri İşeri İlköğretim Okulunda "KİTAP NE İŞE YARAR" başlıklı bir söyleşi gerçekleştirecekler...
27 Mayıs Perşembe günü ise, Cihan Demirci "Bir Kitabın İzinde: SİNİRNAZ'IN SÖZLÜĞÜ" başlıklı söyleşisini saat:10.30'da Milli Eğtim Salonunda gerçekleştirecek. 28 Mayıs Cuma akşamına dek sürecek bu etkinliklere pek çok çocuk kitabı yazarı katılacak ve Bandırmalı öğrencilerle kitap ve kültür dolu bir buluşma sağlanmış olacak...

Hiç yorum yok: