31 Mart 2010

CİHAN DEMİRCİ, "ÇİZİYET"
KARİKATÜRLERİYLE
CUMHURİYET'İN
VAZİYET KÖŞESİNDE...
Sevgili DAMDAKİ MİZAHÇI takipçileri... Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci, 1 Nisan 2010 Perşembe gününden itibaren, Cumhuriyet gazetesinde çizmeye başlıyor... Deniz Som'un "Vaziyet" köşesinde "Çiziyet" başlığı altında haftanın beş günü karikatürlerim yayımlanacak...

Sevgili dostlar; karikatüre henüz adım attığım 80'li yıllarda ve sonrasında günlük gazete karikatürünü günde üç-dört karikatür şeklinde epeyce çizmiştim. Yıllar sonra yeniden gazete karikatürüne bir dönüş oldu benim için. Aslında 2007 yılının Aralık ayında başlayacak olan "ÇİZİYET" adlı karikatür köşesi çeşitli nedenlerden ötürü 1 Nisan 2010'da başlamış oluyor...
Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci'nin ilk karikatürü 1978 yılı Ocak ayında yayımlandı ve 2010 yılında mesleğinde karikatürcü olarak 32, mizah yazarı olarak da 30 yılı geride bıraktı... Yıllar önce de Deniz Som dostumun Vaziyet köşesine "Cihan Demirci'den Laforizmalar" köşesiyle katkıda bulunmuştum. Daha önce Cumhuriyet gazetesinin kültür sayfasında ve Spor ekinde de yazarlık yapmıştım. "Çiziyet" başlığı altındaki karikatürlerim; Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma ve Pazar günleri Cumhuriyet'in "Vaziyet" köşesinde yayımlanacak. Bildiğiniz gibi bu köşede uzun yıllardır sevgili Nuri Kurtcebe usta karikatür çiziyordu, bir görev değişimi oldu...Hayatını çizgiye adamış Kurtcebe ustaya da sevgilerimi iletiyorum, onun harika işçiliğe sahip güzelim çizgi romanlarını epeydir özledik, bekliyoruz...

Hiç yorum yok: