15 Aralık 2009

KARİKATÜRCÜLER
DERNEĞİNİN
36. GENEL
KURULU
YAPILDI...
Sevgili dostlar, 2009'da 40. yılını kutlayan, üyesi olduğum Karikatürcüler Derneğinin 36. genel kurulu 12 Aralık 2009 Cumartesi günü, Türkiye Gazeteciler Cemiyetinin Cağaloğlundaki Burhan Felek Konferans Salonunda yapıldı. 2008-2009 döneminde görev yapan yönetim ve denetim kurulları aynı isimlerle tekrar seçildi. Genel kuruluna ben de katıldım ve söz alıp bir konuşma yaptım.
Cumhur Gazioğlu'nun objektifinden Cihan Demirci genel kuruldaki konuşması sırasında...

Genel kuruldan bir enstantane...

Süre sınırlaması olmayınca bazen çok uzayan konuşmalar genel kurulda ağır bir hava oluşturuyor. Sanırım o anlardan birinde bendenizin gözleri kapalı çıkmış... Bu yüzden söz aldığımda daha coşkulu, daha heyecanlı bir genel kurul olması gerektiğini söyledim...
Genel kurulun sonuçlanmasının ardından geleneksel hale gelen genel kurul yemeğinde soluğu gene Armada Otelde aldık...Sevgili Tonguç Yaşar'ın arkasında Kamil Masaracı ve Cihan Demirci

3 çizer, 3 kahkaha...Soldan sağa; Tonguç Yaşar Cihan Demirci ve Turgay Karadağ...Özellikle Turgay'ın müthiş uzun kahkahaları bizi de coşturuyor...

Biz 12 Aralık gene kurul gecesini Kamil Masaracı arkadaşımla Armada Otelde noktalamadık, seller giden bir havada kendimizi gece yarısı önce Tepebaşı'na, sonra Galata kulesi yakınlarına ve finalde de Cezayir Sokağına attık... Fotoğrafta; Galata kulesi yakınlarındaki bir mekanda çalışan eski kadim dostumuz Nuri Malkoçoğlu ile birlikteyiz...

Hiç yorum yok: