13 Kasım 2009

"SİNİRNAZ'IN
SÖZLÜĞÜ"
YOLA YAĞMURLA
ÇIKTI:))
Sevgili Damdaki Mizahçı dostları, Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci'nin yepyeni çocuk kitabı "SİNİRNAZ'IN SÖZLÜĞÜ" 28.Tüyap İstanbul Kitap fuarının sonunda fuara geldi ve ben kitabı basan Tudem'in standında otururken, 7 Kasım Cumartesi günü akşam saatlerinde Tudem'den Yaprak arkadaşımızın göstermesi sonucu yeni kitabımın çıktığını fark ettim ve fuardan ayrılma aşamasında bir kaç kitap imzaladım. :))))
"SİNİRNAZ'IN SÖZLÜĞÜ" adlı yeni çocuk kitabımın Tüyap Kitap fuarı öncesinde çıkmasını bekliyordum ama genelde kitaplarım fuarlara ya fuar başlarken yetişir ya da fuar biterken... Bu kez de bu kural değişmedi... Tudem Yayınlarına 6 Kasım Cuma günü uğradığımda kitabı standda göremedim. 7 Kasım Cumartesi günü, akşam üzeri yayınevinden Yaprak arkadaşımızın "Aaaa kitabınız çıktı, görmediniz miiii?" demesi üzerine fuardan nerdeyse ayrılacakken kitabımın çıktığını tesadüf eseri fark ettim...O anda arka arkaya bir kaç kitap imzaladım ama ilk iki imza ilginç bir şekilde 'Yağmur'lara kısmet oldu. Önce babası 'Yağmur' adlı kızına kitap imzalattı. Sonra bu kez yukardaki resimde gördüğünüz bir başka Yağmur bu kez kendisi geldi, (Üstelik tip olarak da bizim Sinirnaz'ı andırıyor diyebilirim hani:))) ve kitabını imzalattı... Anlayacağınız dışarda acayip yazdan kalma güneşli bir havanın olduğu fuarda, "Sinirnaz'ın Sözlüğü"nün yayım macerası iki YAĞMURLA başlamış oldu... Dilerim şansı da yağmur kadar bereketli olur...:)))

1 yorum:

TheBoyThatHasTail dedi ki...

Sizleri can-ı gönülden tebrik ediyorum Cihan Bey.Yeni kitabınızın güneşli bir günde çıkması inşallah hayra alamettir :)

Sizlerden yeni bir kitap bekliyorduk.Artık beklediğimiz tek bir şey kaldı;Kitabı alacağımız gün :)

Şu an ben ve arkadaşlarımda bir kitap üzerinde çalışıyoruz.Adı da''Karkuron'un Büyücüsü''...Umarız birkaç sene sonra bizim de kitabımız yazılır :)

Ennnn büğük hayratınız
:) Furkan TIRPAN (: