26 Kasım 2009

ÇELİKTEPE HALK
KÜTÜPHANESİNDE
"ÖĞRETMENLER GÜNÜ"
NEDENİYLE
SÖYLEŞİ VE İMZA GÜNÜ...

Sevgili DAMDAKİ MİZAHÇI dostları; Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci, TUDEM Yayınlarından Aydın İleri
arkadaşımızın düzenlediği bir organizasyonla 24 Kasım 2009 Salı günü, Çeliktepe Mehmet Akif Ersoy Kütüphanesinin davetlisi olarak bu kütüphanede, karikatür sergisi açılışına, "Eğitim ve Karikatür" başlıklı bir söyleşiye ve imza gününe katıldı...

Cihan Demirci, "Eğtim ve Karikatür" başlıklı söyleşisinde...

24 Kasım Öğretmenler Günü'nde, Tudem Yayınlarından Aydın İleri arkadaşımızla soluğu, Kağıthane ilçesine bağlı bir semtte Çeliktepe'de aldık...Çeliktepe Mehmet Akif Ersoy Halk Kütüphanesi müdürü Ahmet Altay arkadaşımız bizi yolda karşıladı... Çeliktepe Halk Kütüphanesinde o gün 3 ayrı etkinlik vardı. İlki; İzmir Saat Kulesi Karikatürcüler Grubu'nun hazırladığı, benim de bir karikatürümle katıldığım "Eğitim Karikatürleri Sergisi"nin açılışıydı. İkincisi Cihan Demirci'nin "Eğitim ve Karikatür" başlıklı söyleşisi, üçüncüsü Cihan Demirci'nin başta son çıkan kitabı "Sinirnaz'ın Sözlüğü" olmak üzere, çocuk kitaplarını imza günü ve kütüphanedeki satranç kursunu bitiren Çeliktepeli çocuklara sertitika verilme töreni...

Söyleşi sırasında, kütüphanenin çok amaçlı salonundan bir görünüm... (Fotoğraflar: Aydın İleri)
Kütüphane salonundaki "Eğitim Karikatürleri Sergisi" Kağıthane Kaymakamı ve Kağıthane belediye başkanının ve benim kurdelayı kesmemizle açıldı. Daha sonra Cihan Demirci'nin "Eğitim ve Karikatür" başlıklı söyleşiye geçildi. Bu söyleşide kendi çocukluğumdan bugünlere doğru bir yolculuk yaparak bugünün çocuğunun eğitim ve karikatürle ilişkisinden, zaman sorunundan, internetin çocukların hayatını nasıl esir aldığından bahsettim çeşitli örnekler verdim. Karikatürün eğitimle ilişkisine değinerek, çocukluğumdan kalma anı ve anekdotlarla söyleşiyi sürdürüp, bir kaç fıkrayla noktaladım...Sonrasında başta Tudem Yayınlarından bir kaç gün önce yayımlanan son çocuk kitabım "Sinirnaz'ın Sözlüğü" olmak üzere, diğer çocuk kitaplarımı imzaladım. Kütüphane müdürü sevgili Ahmet Altay'la epeyce sohbet etme olanağı bulduk ve bu tür etkinliklerin başka yerlerde de sürmesi dileğiyle bu etkinliğin mimarı Aydın İleri arkadaşımızla birlikte Çeliktepe'den ayrıldık...
ÇELİKTEPE HALK KÜTÜPHANESİNDEKİ
ETKİNLİKTEN ÇEŞİTLİ FOTOĞRAFLAR...

Eğitim Karikatürleri sergisinin açılışını yaparken...

Sergiyi gezen Çeliktepeli öğrenciler...

Cihan Demirci "Eğitim ve Karikatür" başlıklı söyleşisi sırasında...

Söyleşiyi öğrenciler, öğretmenlerin yanısıra en ön sırada ilçe protokolü de izledi...

Kitap imzası sırasında Çeliktepe'li öğrencilerle...Her yerde olduğu gibi burda da kitaplara ilgi gösterenlerin çoğunluğu gene KIZ ÖĞRENCİLERDİ...:))))

Hiç yorum yok: