08 Kasım 2008

İMZA
GÜNÜME
'GRİP'
BİR
ENGEL!
Sevgili dostlar, bu yılki Tüyap Kitap fuarı bana yaramadı. Geçen hafta açılış günü gitmiş, fuardaki tek imza günümü de 8 Kasım Cumartesi'ye bırakmıştım. Lakin, Salı gününden beri oldukça şiddetli bir grip geçiriyorum. Ne yaptıysam bir türlü atlatamadım. Hani şu insanı paçavraya çeviren cinsinden. Ne yaptıysam kar etmedi. Sadece burun değil bir yandan göz nezlesiyle de boğuşuyorum. Dudağım bile şişti. Ringte dayak yemiş boksörlere döndüm. Bu yüzden 27. İstanbul Tüyap Kitap fuarında, 8 Kasım Cumartesi günü, İkarus Yayınları standında yapacağım imza gününe de gidemeyeceğim... Kötü şans!.. Bu yazıyı bile zorlanarak yazdım. Durumumu anlayın. Bu bloga bakarak imza günüme gelmeye kalkacak dostları da uyarmış olayım dedim...
Kendine bakmama durumu bir aile geleneği olan DAMDAKİ MİZAHÇI, yıllar önceki zayıf bünyeli haline tekrar geri dönmüş bulunuyor... Yeniden damlarda görüşeceğimiz sağlıklı günlere dek, şimdilik bana müsaade...................

Hiç yorum yok: