26 Ekim 2011

GIRGIR DERGİSİNİN
ESKİ BİNASINDA
TRT-OKUL ÇEKİMİ

Cihan Demirci, TRT-Okul kanalında yayımlanan "Hayatım Değişti" adlı program için yapılan çekimde, yıllar önce Gırgır dergisinin çıktığı binanın önünde, o günleri anlatarak 33 yıl öncesine gitti...

DAMDAKİ MİZAHÇINIZ Cihan Demirci, 24 Ekim Pazartesi günü, TRT-Okul kanalında yayımlanan "Hayatım Değişti" adlı programın çekimi için Cağaloğlundaydı. TRT-Okul'da yayımlanan "Hayatım Değişti"nin yapımcısı Esra hanım ve ekibiyle birlikte soluğu Alayköşkü Caddesinde aldık. Sanatçıların hayatlarını değiştiren mekanları anlattığı bu program için Cihan Demirci, Oğuz Aral'ın Efsane mizah dergisi Gırgır'ın 17 yıl boyunca yayımlandığı binayı seçmişti. Bu bina uzun yıllardır Timaş Yayınlarına evsahipliği yapıyor. Geçmişine saygısı olan bir ülkede Gırgır'ın yer aldığı eski Günaydın gazetesinin binası büyük olasılıkla bir müzeye dönüşmüş, korunmuş olacaktı. İlk kez 6 Mart 1978 Pazartesi günü, 15 yaşında gittiğim, Oğuz Aral'a ilk kez bu tarihte karikatür götürdüğüm Gırgır dergisinin yer aldığı bu binanın önünde o ilk günkü gidişin hikayesini anlatmaya çalıştım. Aradan geçen 33 yılda, dış cephesi elden geçen, başka bir bünyeye dönüşen bu bina benimle birlikte pek çok gencin hayatını değiştirmiş karikatürcü-mizahçı olmamızı sağlamıştı. 33 yıl sonra, 48 yaşında ortayaşlı bir mizahçı olarak o binanın önünde 33 yıl önce ki heyecanımdan pek birşey yitirmemem program yönetmeni Esra hanımı da şaşırtmıştı. "Hayatım Değişti"deki Cihan Demirci ve hayatını değiştiren bina bölümü önümüzdeki günlerde yayımlanacak. Bu arada bu program hafta içi her gece 22.15 civarında TRT-OKUL'da yayımlanıyor... ,

Cihan Demirci, "Hayatım Değişti" programının yapımcısı Esra hanım ve kameraman arkadaşımız yıllar önce Gırgır'ın çıktığı binanın önünde... (24 Ekim 2011 Pazartesi)

Hiç yorum yok: