27 Şubat 2011

CİHAN
DEMİRCİ'DEN
MAÇKA MESLEK
LİSESİNDE
"KARİKATÜRLÜ"
BİR YOLCULUK!
DAMDAKİ MİZAHÇI Cihan Demirci, söyleşi ve imza günüyle; 24 Şubat 2011 Çarşamba günü uzun ismiyle; Maçka Akif Tuncel Endüstri Meslek Lisesinin konuğuydu.

Tarih: 24 Şubat 2011 Çarşamba... Kısa ay Şubat'ın son haftasına üst üste sığan etkinliklerden birine gidiyorum... Hava şartları kötü, yağmurlu ve soğuk bir hava, bunların üstüne üstlük Beşiktaş vapurunda sabah daldınlığıyla unutulan bir çanta ile okulun kapısından geri dönüp, çanta peşinde koşturma macerası!.. Sonrasında; nefes nefese yetiştiğim söyleşide; MSÜ-Sinema-TV'deki öğrencilik yıllarımdan Nedim arkadaşımın öğretmenlik yaptığı bu okulda keyifli bir söyleşi ve ardından kitap imzası... Bir buçuk saati aşan "Karikatürlü Bir Yolculuk" başlıklı sunumda okulun büyük salonunu dolduran bir kısmı sanat tasarımı, bir kısmı radyo-tv-basın bölümü öğrencisi olan liseli arkadaşları önce; karikatürü tanıtıcı bir yolculuğa çıkarıp sonra da karikatür örneklerimden oluşan bir sunumla noktalıyorum sözü. Onlardan gelen sorulara yanıt veriyor, kitaplarımı imzalıyorum. Sonra yemekte Nedim arkadaşımla biraz olsun sohbet etme olanağı buluyoruz.

Maçka Meslek lisesindeki söyleşiden bir an...Bir kaç poz çeken Nedim arkadaşımız, salonu dolduran liselileri çekmeyi unutmuş, sadece beni çekmiş, o yüzden ne yazık ki onları göremiyorsunuz!..

Hiç yorum yok: