02 Mayıs 2010

TRAKYA
KOLEJİNDE
HİPERAKTİF
BİR GÜN...
Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci 30 Nisan Cuma günü Çorlu'da Trakya Kolejindeydi... Apsis Kitap'ın düzenlediği etkinlikte Trakya Koleji öğrencileriyle gerçekleşen mizah söyleşisi sonrasında imza günü yapıldı. Salonu dolduran öğrenciler imza gününde Cihan Demirci'nin kitaplarına büyük ilgi gösterdiler...

Cihan Demirci, Trakya Kolejinin salonundaki mizah söyleşisinde mizahi çocuk şiirlerinden örnekler okurken...

Sevgili Damdaki Mizahçı izleyicileri... Cihan Demirci 30 Nisan Cuma günü, Çorlu'da Trakya Kolejindeydi. Yıllardır okul okul geziyorum. Apsis Kitap'tan Ekrem Münüklü ile ilk kez bir kitap etkinliği gerçekleştirdik. Bu da Trakya Kolejine kısmet oldu. Gerçekten baş döndürücü, hiperaktif ve keyifli bir gün geçirdim Çorlu'da... Okula ulaştığımızda soluğu ilköğretim müdürü sevgili Dilaver Çekici'nin odasında aldık. Yıllar önce Çorlu'da gittiğim bir başka kolejden tanışıklığımız vardı Dilaver beyle... Sohbetimize lise müdürü Mahmut Selvi de katıldı. Derken saat 14 civarında biraz gecikmeli olarak bizim Hinali misali biraz hiperaktif bir mizah söyleşisine başladım. Salonu dolduran ağırlıklı olararak 4-5-6-7. sınıf öğrencisi arkadaşlara fıkra ve şiir örnekleri aktardığım söyleşinin sonunda kitap imzasına geçtik ve o andan itibaren müthiş bir izdiham yaşandı. Öğrenci arkadaşların mizah kitaplarına yoğun ilgisi beni bir an 90'lı yıllardaki imza günlerine götürdü. Zira epeyce bir süredir mizahın daha geri düştüğü bir dönemden geçiyoruz. Trakya Kolejinin birbirinden hiperaktif öğrencilerine sanırım 150'den fazla kitap imzaladım... Söyleşi sonrasında okulun kurucularından Şule Çalışkan'ın odasında biraz soluklandık. Okulun genel müdürü Ahmet Varol'la konuştuk. Ayrılmadan önce okulun bahçesinde bir fidan dikimi yaptıktan sonra Ekrem arkadaşımızla bu keyifli ve nefes nefese geçen etkinliği tamamladık ve şehr-i İstanbul'umuzun trafiği sıkışık yollarına düştük... Bu güzel etkinlik için başta Trakya Koleji ile Ekrem Münüklü'ye ve emeği geçen herkese dam üstünden mizah dolusu sevgilerimi iletiyorum... GÜLEKALIN:))))
TRAKYA KOLEJİNDEKİ
CİHAN DEMİRCİ SÖYLEŞİSİ
VE İMZA GÜNÜNDEN
FOTOĞRAFLAR...

Trakya Kolejindeki etkinliğin sonunda okul bahçesine diktiğimiz fidanla okulda anlamlı bir iz bırakmış olduk...

Hiç yorum yok: