29 Nisan 2008

DAMDAKİ MİZAHÇI
İZMİR'DEN GEÇTİ!

Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci, bu yıl 13. kez düzenlenen Tüyap İzmir Kitap Fuarına 13. kez sektirmeden katıldı. İki söyleşi ve iki imza günüyle geçen İzmir macerasında Tüyap'tan daha fazla zamanım İzmir'in meşhur Çöpşişçisi Servet'in Yeri'de geçti diyebilirim...

1 yıldır gidemediğim sevgili İzmir'ime 22 Nisan 2008 Salı günü ulaştım. Tüyap Kitap Fuarının 4. günüydü. Bu yıl iki ayrı söyleşim vardı fuarda. Biri 25 Nisan Cuma günü, tek kişilik söyleşim "DAMDAKİ MİZAHÇIYLA DAMAGOJİK DAKİKALAR" diğeri ise 26 Nisan Cumartesi günü Mavisel Yener, Yalvaç Ural'la birlikte katıldığım "ÇOCUK EDEBİYATINDA GÜLMECE" başlıklı söyleşiydi..Bu iki söyleşinin dışında 25, 26 ve 27 Nisan'da İzmir'den fırsat buldukça Ercan Yayıncılık standında kitaplarımı imzaladım. Bu söyleşilerde beni yalnız bırakmayan İzmirli dostlara çok teşekkür ediyorum. 6 günlük İzmir yolculuğum gene her daim olduğu gibi pek keyifli, bol alkollü ve nefes nefese bir trafikle geçti. Önce çok sıcak ve boğucu bir İzmir havası karşıladı beni Salı günü... Sonra hava soğudu, yağmur yağdı, seller giden bir havanın ardından ayrıldım bu güzel şehirden... Pazar akşamı Servet'in Yeri'nde izlediğimiz GS-FB maçı da olmasaydı sanırım daha da keyifli ayrılacaktım Pazartesi günü ama olmadı. Fenerbahçenin dökülen futbolu buna izin vermedi. Bu arada 6 günde, 4 kez gittiğimiz meşhur çöpşişçi Servet'in artık bizim gibilere özel bir kart çıkartmasının zamanı geldi sanırım. Rüzgar gibi geçen 6 günlük İzmir maceram sonrasında başta sevgili can dostum Ercan Günaydın olmak üzere, İzmirli tüm cankuş dostlara, Ercan Yayıncılık'a, Tudem Yayınlarına ve tabii Tüyap ekibine çok teşekkür ediyorum... İzmiri İzmirlilerden bile çok seven bir İstanbul mahkumunun bir kez daha İzmir'le buluşmasını sağladıkları için... Şimdi sizleri 22-27 Nisan tarihleri arasında çekilmiş İzmir enstantaneleriyle başabaşa bırakıyorum...

İZMİR GÜNLERİMDEN
ENSTANTANELER...

Hiç yorum yok: