25 Temmuz 2007

VAHİT AKÇA'DAN
MEKTUP VAR!

Sevgili "DAMDAKİ MİZAHÇI" dostları, seçim şoku yaşadığımız şu günlerde, çizer meslektaşımız sevgili Vahit Akça'dan gelen mektubu sizle paylaşmak istedim... Vahit ayrıca "DOKUNMAYIN RECEBİME GARİPTİR" başlıklı denemesiyle, çizimini de de iletmiş. Onları da mektubunun altında sunuyorum, duyarlılığı nedeniyle kendisine çok teşekkür ediyorum...

DAMDAKİ MİZAHÇI'YA...

"Ağzına sağlık Cihan Demirci... "MUHALEFETSİZ TÜRKİYE" DURMAK YOK, AKP İLE YOLUNMAYA DEVAM" DEDİ! başlıklı yazını okudum.. Ve özellikle de ilk kez oyum işe yaradı başlığında, kendimle bir benzerlik buldum.. Tüm yazına katılmamak elde değil ama özellikle son paragraftaki bölümü kendi açımızdan önemli buluyorum. Her şeye karşın, yapmamız gereken de budur... Abartılı gelebilir ama, damdaki mizahçıyı, "Ölüozanlar Derneği"nde, öğrencilerini kendi masasına çıkararak farklı bir açıdan bakabilmeyi -görebilmeyi öğretmeye çalışan edebiyat öğretmeni ile özdeşleştiriyorum bazen.. Öyle ya, başka türlü ne arasın o damda?..Yüreğine de sağlık..." Vahit Akça

DOKUNMAYIN RECEBiME

GARiPTiR...

Biraz ayıp olmuyor mu sayın abiler? Seçim öncesinde bütün partilerin yaptığı gibi sizde yükleniyorsunuz garibime.. Hep birden tek kişiye çullanmak hangi delikanlılığın raconunda var?! Recebim, seçimi sirf bu yüzden kazandı diyeceğim nerdeyse...Öyle ‘atma Recep’ demekle olmuyor abiler... Recebim’in yanlışlarını olduğu kadar doğrularını da görelim ..Saygınlığı, Bush ve çoğunlugu Bush’a karşı olan halkım tarafindan kanıtlanmış, tescillenmiş bir marka olan, ikdi-dardaki medari iftiharımız, yegane partimize de öyle olur olmaz çamur atmayalım lütfen.. Birazcık insafınız kaldıysa Recebim'in, “değişim” konusunda söylediklerine kulak verin en azından,..Recebim, ‘artık değiştik, “milli görüş gömleğini çıkardık’ dediyse çıkarmıştır. Onu çıkarıp da deli gömleği giyecek hali yoktu ya! İnanmayanlara, değişimin kanıtı üstteki çizimdedir.

Saygılar icabında...

Yirmibeş / Yedi / İkibinyedi / Kasımpaşa

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

MUSTAFA KIRAN DA

ŞÖYLE DİYOR:

Sevgili mizah yazarı, sekiz dilli tercüman dostum Mustafa Kıran da "Damdaki Mizahçı"ya yolladığı mektupta bakın ne diyor:

"Son seçimdeki oylar hem partilerin arasındaki arayı açtı, hem de aynı toprakta , aynı bayrak altında yaşamakta olan insanlarımızın arasını.. Ama şimdi tekrar "insanlığımızı " seçme ve tek vücut bir toplum olma dönemindeyiz..."

Mustafa Kıran

Hiç yorum yok: