22 Temmuz 2007

SEVGİLİ NECATİ ABACI
ARKADAŞIMI ANARKEN...
(1958-2004)
Sevgili Necati Abacı, aramızdan ani bir şekilde uçup gideli tam 3 yıl oldu... 2004 yılının 22 Temmuz günüydü... Canım annemi 20 Haziran 2004'te yitireli henüz 32 gün olmuştu. Annemi yitirdikten 13 gün sonra 3 Temmuz'da ağır bir kaza geçirmiş, öbür tarafa gidip gelmiştim... Kafamdaki 6 dikişle, anne hüznünün birbirine karıştığı o acı günlerde gelmişti Necati'nin ölüm haberi ve ardından 4 gün sonra bir başka dostu, Oğuz Aral ağabeyi yitirmiştik... 2004 yılının Haziran sonuyla başlayan acılar zinciri Temmuz sonuna dek nefes aldırmamıştı bana... Bu yıl da Temmuz'un pek parlak geçtiği söylenemez. Geçen hafta Orhan Alev'in cenazesindeydik daha. Necati gitti gideli onu kitaplarla, sergilerle, söyleşilerle şehir-şehir gezerek anan müthiş derecede vefalı arkadaşları olması, bu acılar içinde bir gülümseme yaratıyor insanda... Ve tam 3 yıl geçti, dünya harikası Necati arkadaşım gideli... 4 gün sonra Oğuz abi gideli de 3 yıl olacak... Hayat acımasız bir hızla geçiyor ve bugün bir yandan Necati'yi özlemle anarken, bir yandan da şu zavallı ülkenin geleceği için kara kara düşündüğümüz bir seçime gidiyoruz... Az önce sandıkta oyumu kullanıp geldim... Her daim pozitif enerjisi ve elektriğiyle bize hep moral kaynağı olan sevgili Necati Abacı arkadaşımı bir kez daha geride bıraktığı güzelliklerle anımsarken, şu seçimin biraz da olsa birşeyleri değiştirmesini umut ediyorum...

Erdoğan Karayel'de Almanya'dan ilettiği çizimle, yakın arkadaşı Necati Abacı'yı anıyor. Erdoğan Karayel yolladığı mesajda şöyle diyor: "Aramızdan ayrılışının bugün üçüncü yılı.. ülkemizin kaderinin oylandığı bir günde seni her gün artan özlem ve sevgiyle bir kez daha anıyoruz sevgili dostum…"

Erdoğan Karayel www.donquichotte.at

Bu da, duyarlı dost sevgili Sevdakar Çelik'in çizgileriyle Necati Abacı... Her daim vefa örneği bir duruş sergileyen Sevdakar dosta da çok teşekkür ediyorum...

Hiç yorum yok: