17 Temmuz 2007

EMRE ULAŞ'TAN MEKTUP VAR!
Temmuz başında Radikal gazetesindeki işine son verilen, karikatürcü arkadaşımız Emre Ulaş'tan bir mektup aldım, Emre'nin durumunu ve duygularını merak eden mizahçı arkadaşlarla da paylaşmak istedim...
Ercan Akyol ve Emre Ulaş bir kaç yıl önce
Eskişehir'de birlikte açtıkları karikatür sergilerinde...
Sevgili Cihan, duyarlılığın için çok teşekkür ederim, bana güç ve moral verdiniz. En güzeli de destek verenler genellikle çizgilerimizden tanıştığımız arkadaşlarımdı. Özellikle çizgileriyle destek veren Mustafa Bilgin, Zafer Temoçin, Semih Poroy ve Erdoğan Karayel'e çok teşekkür ederim.

Radikal'e 2000 yılından beri çiziyordum ve çizerliğimi burada sağlanan ortamla geliştirdim. Bugün yeni projelere cesaret edebiliyorsam bunda Radikal'de edindiğim tecrübenin rolü çok fazla. Biliyorum herkes gazeteye çok tepkili, ben de bu gelişmeye pek anlam veremedim. Çünkü bugüne kadar ne çizersem çizeyim en küçük bir uyarı ve ima almamıştım.Gerçekten özgür bir ortamda çalıştığıma inanmıştım. Hatta İsmet Berkan'a bir kitabımı imzalarken bu özgür ortam için teşekkür etmiştim. Dolayısıyla yaşananlara ve bir neden belirtilmemesine şaşırıyorum. Benim gibi, Radikal'de halen çalışan birçok arkadaşımın da şaşırdığını biliyorum. Çıktığı günden beri Kitap ekine severek birçok kapak yaptım, çoğu değişik teknik denemeleriydi. Bundan sonra da yine Kitap ekindeki arkadaşlarımın isteğiyle onlara çizmeye devam edeceğim.Yanlış anlaşılmaması için bilgilendirmek istedim.
Yaşadıklarım benim için çok yeni şeyler, ama gelecek için yeni ürünler çıkarmamı da sağlayacak. Artık enerjimi yeni projelere vermek istiyorum.Verilen destek beni gerçekten çok duygulandırdı, hepinize çok teşekkür ederim. Ben ve ailem bu güzel dayanışmayı unutmayacağız.
Sevgilerimle.
Emre Ulaş
(Sevgili Emre'ye, çizgili yolculuğunun
bundan sonraki sürecinde de
başarılarının devamını dilerim... C.D.)

Hiç yorum yok: