05 Nisan 2007

"DAMDAKİ MİZAHÇI"
MEF OKULLARINDAYDI...
"Damdaki Mizahçı" Cihan Demirci, bu yıl 4. kez düzenlenen MEF Okulları Kitap Fuarı ve Söyleşi Günleri'ne konuk oldu...

"Damdaki Mizahçı"nın okul etkinlikleri sürüyor sevgili dostlar... 4 Nisan Çarşamba günü, insanın içini ısıtan, nefis bir Nisan havası vardı... Bendeniz de böylesi bir havada bulunduğum damdan inip Ortaköy Dereboyunda bulunan MEF Okullarına gittim. MEF okullarının benim için ayrı bir özelliği var. Çünkü bu okulda uzun yıllardır, çok sevdiğim, iyi bir karikatürcü olan meslektaşım, arkadaşım sevgili Musa Gümüş "KARİKATÜR" dersi veriyor... Sevgili Musa'yı taa 1981'lerden, Gaziantep'ten karikatür gönderdiği o güzel günlerden tanırım... Karikatürün o parlak, o coşkulu günlerinden gelip de, dergi karikatürcülüğü birikimini yarışmalara taşıyabilen ender çizerlerden biridir Musa Gümüş. Okulun büyük salonunda "Damdaki Mizahçının Gözüyle Mizah" başlığıyla yaptığım söyleşiyi, karikatürlerimden örnekler göstererek noktaladım. Salonda Musa arkadaşımın karikatür öğrencilerinin de olması, karikatüre ilgili öğrencilerle birarada bulunmam bana başka bir mutluluk verdi doğrusu. Karikatüre olan ilginin pek de parlak olmadığı böylesi bir dönemde, Musa arkadaşım, karikatür adına çok önemli bir iş yapıyor, Musa'yı da, ona bu fırsatı veren MEF Okullarını da kutluyorum...

MEF Okullarında "Karikatür" dersi veren sevgili karikatürcü arkadaşım Musa Gümüş'le birlikte, söyleşinin az öncesinde sahnede...
MEF Okullarındaki söyleşi sonrasında "Damdaki Mizahçı" Cihan Demirci kitap imzası sırasında öğrenci arkadaşlarla...

Hiç yorum yok: