08 Kasım 2006

25. İstanbul Tüyap Kitap Fuarı
"Damdaki Mizahçı"ya hiç yaramadı!
TÜYAP'TA
İMZA GÜNÜ
KISMET OLMADI!

Sevgili "Damdaki Mizahçı" dostları, yeni kitabım "TÜRK'ÜN TÜRK'TEN BAŞKA DÜŞMANI YOKTUR"un çıkışı 28 Ekim Cumartesi gününe yetişmediği için imza günü kısmet olmamıştı. Diğer imza günü olan 4 Kasım Cumartesi ise, bu kez kötü hava şartları yüzünden fuara ulaşmam mümkün olmadı. Hem imza gününe, hem de fuarın aynı akşam düzenlenen 25. yıl balosuna katılamadım... İşin ilginci; böylece 17 yıldır ilk kez bir Tüyap Kitap Fuarını imza günü yapamadan geçirmiş oldum. Anlayacağınız 25. İstanbul Tüyap Kitap Fuarı bu yıl bana hiç yaramadı. Fuarda katılabildiğim tek etkinlik 2 Kasım Perşembe günü gerçekleştirdiğimiz "Çocuk Edebiyatında Mizah" söyleşisi oldu. 3 ve 4 Kasımda fuara gidemeyince yeni kitabımı da fuarda görememiş oldum.

Bu arada daha çıkışında adını ne kadar doğru koyduğumu bana kanıtlayan "TÜRK'ÜN TÜRK'TEN BAŞKA DÜŞMANI YOKTUR" adlı yeni kitabım, Kasım’ın 3'ünde yayınlandı ve 6 Kasım Pazartesi gününden itibaren de kitapçılara verilmeye başladı. Şu aralar ağır bir grip nedeniyle yatak-döşek yatmaktayım. Tüyap'ı çok sevsem de, şu Beylikdüzü'nü bir türlü sevemedim işin gerçeği, bunu bu yıl bir kez daha anladım...

Hiç yorum yok: