26 Eylül 2006

'DANDİK YALANLAR' LİSTESİ!
Biliyorsunuz İstanbul Büyükşehir Belediyesine bağlı Belbim adlı şirketin genel müdürü Adnan Şahin, Dim çayından kucakta geçirme yaparken çayın demini pardon dim’ini kaçırınca geçtiğimiz günlerde görevinden alındı. Bu konuda çay derinliğinde bir yazıyı daha önce yazmıştım. Aşağılarda okunabilir, okunmuştur… Şimdi gelelim sevgilisiyle yakalandığında, dandikten yalanlar söyleyerek komik duruma düşen politik ve magazin ünlülerinin çok yakın tarihimizdeki “dandik yalanlar”ını anımsamaya…
1- “EVDEKİ ÇİÇEKLERİ SULADIM” (Eski vekil Kamer Genç oğlunun evinden bir kadınla çıkarken yakalanınca bu inciyi sarfetmişti!..)
2- “TOSTUMU YEDİM BEKLİYORUM!” (Manken kızımız Çağla Çikel, otel odasına çağırdığı erkek mankene bu mesajı atarken yakalanmıştı!)
3- “MOTİVE EDİYORDUM” (Tüm Zamanların en donuk bakışlı jönü Kadir İnanır beyin kadınları cepten yolladığı mesajlarla rahatsız etmesi üzerine ettiği cümle!)
4- “YENİ FERRARİ” (Kaya Çilingiroğlu adlı magazin ünlüsü Hülya Avşar’la evliyken Feraye adlı sevgilisiyle yakalanmış ve “Ferrari’niz yeni mi?” sorusunu “Feraye’niz yeni mi?” anlayarak ilişkisini yanlışlıkla açıklamıştı!!!!)
5- “ELEKTİRİĞİM BİTTİ!” (Armatör işadamı Eşref Cerrahoğlu, Bulgar hizmetçisiyle ilişkisi ortaya çıktığında “Elektiriğim bitti, artık evli bir adam olmak istemiyorum” diye bir inci yumurtladı!..)
Ve tabii tüm bunların üzerine Belbim genel müdürü “ÇAYDAN GEÇİRİYORDUM” cümlesiyle bir nevi tuz-biber ektiler!.. Ülkede dandik ünlü ve dandik yalan o kadar çok ki, yepisyeni yalanları yakında, bekleyiniz!.. AZ SONRAAAAAA!..

Hiç yorum yok: