17 Aralık 2006

DAMDAKİ MİZAHÇI
YÜZYIL IŞIL
OKULLARINDAYDI…

Yüzyıl Işıl İlköğretim okulunun salonunda gerçekleşen söyleşinin sonunda öğrencilerin gördüğünüz fotoğrafını bendeniz çektim...

15 Aralık Cuma günü, ilk kez geçen yıl gittiğim Özel Yüzyıl Işıl Okullarındaydım. Okulda gerçekleşen ve 5 gün süren kitap fuarının son gün konuğu olarak, öğleden sonra biraraya geldim öğrenci arkadaşlarla. Etkinliğe büyük emeği geçen, daha önce çalıştığı Eyüboğlu Koleji’ne de onun döneminde gittiğim Türkçe öğretmeni sevgili Emel Erkan’ın çağrısıyla gerçekleşti bu güzel söyleşi. Söyleşimizin başlığı “Damdaki mizahçının gözüyle mizah”tı. İki ders süresine yayıldığı için de daha keyifli bir söyleşi oldu doğrusu. Öğrenci arkadaşlardan gelen ışıl ışıl sorularla karşılaştım okulun adına yakışır bir şekilde.

Bahçeköy’de bulunan bu okulun benim için özel bir anlamı daha vardı. Geçen yıl ilk kez gittiğimde hoş bir sürprizle karşılaşmıştım zira. 80’li yıllarda Güldürü Üretim Merkezi’nde çalıştığım o unutulmaz dönemde, aynı iş yerinde keyifli anlar paylaştığım, o dönemlerin “mizah yazarı” sevgili Erdem Seçmen, ilköğretim okulunun müdürü olarak çıkmıştı geçen yıl karşıma. (Yukardaki fotoğrafta birlikte görülüyoruz) Bu yıl da okula gider gitmez, yayıncım Mustafa Aksoy’la Erdem’i ziyaret etmek oldu ilk işimiz. Keşke sevgili Erdem gibi mizah duygusu gelişmiş, yazarlık deneyimi yaşamış müdürler, şu ülkede daha fazla olsa diye iç geçirerek çıktım doğrusu bu yıl da okuldan…

Fotoğrafta; okuldaki etkinliğe birlikte gittiğimiz Bulut Yayınları sahibi Mustafa Aksoy, etkinliğin mimarlarından Tarih öğretmeni ve Kütüphane sorumlusu Emel Erkan, okul müdürü Erdem Seçmen ve bendeniz, kitap standının önünde görülmekteyiz...

Hiç yorum yok: