12 Ekim 2006

MALTA GAZİSİ
CÜPPELİ HOCA'NIN
32 KISIM TEKMİL-İ BİRDEN
"AŞIRILIKLARI"

Cüppesi düşüp, keli görünen Hocanın Hürriyet gazetesine manşet olan haberi...

Bu Ramazan ayı da dinbaz sömürgenlerin, din emicilerin gerçek yüzünün ortaya döküldüğü bir çizgide geçip gidiyor. Gerçi bu ülkede her Ramazan bu şekilde gider ama kimse zerre kadar ders almaz ve din sömürüsü aynen-yengen devam eder, ne de olsa din sömürüsü için hazırda bekleyen insancıklarımızın beyinleri çocuk yaşta tarikatsal operasyonlarla bir güzel alınmıştır!.. İşte şu sıralarda “CÜPPELİ AHMET HOCA” adlı bir zat-ı aşırının (RTE öyle diyor!) hayatı deşifre ediliyor... Ne yapsın adam, aşırılıkları seven bir adam... Müritlerine televizyonu bile yasaklayan, şu yasak, bu yasak, o yasak diyen bir “dinbaz” hocanın Malta gezisindeki jet-skili hali, denizde yüzerken çekilmiş pozları, Tunus vaziyetleri, Malta'da kilise ziyaretleri, kayak tatili vaziyetleri gazete manşetlerine taşınıyor...

Malı da, Malta'yı da iyi tanıyalım!..

HELAL SANA BU JET-SKİ'LER HOCAM!

İşte size çok alışık olduğumuz kurnaz mı kurnaz, uyanık mı uyanık mı bir Hoca portresi daha. Hem de kaçıncı kez... Bunlardan daha çoooook var bu ülkede... Ben artık bu adamlara kızmıyorum, hatta “helal sana bu yollar hocam” bile diyorum. Din kerizi çok olan bir ülke olmayı sürdürdükçe, dini hayatın gözünün içine soktukça bu Hocalardan, bu Hacılardan daha çoooook çıkacak. Din kerizi olmuş bir halkta daha çoooook kazık yiyecek bu Hocalardan… Benim bir tek hocam var dostlar, o da mizahın piri NASREDDİN HOCA’dır. Bu tür soytarı hocların hepsinin ilacı o’dur. Mizahın ışığı ve aydınlık gücü, gerici-yobaz hocaların panzehiridir!.. Bugün bu ülkede mizah bu denli geriye düştüyse ve artık eskisi gibi okunmuyorsa, bilin ki gericilik o denli ileri gitmiştir!.. Yeni üçkağıtçı hoca haberlerinde en kısa zamanda buluşmak üzere DAMDAKİ MİZAHÇI olarak şimdi sözü Hocaların Hocası, Yongaların Yongası; HURAFETTİN HOCA HAZRETLERİ'NE bırakıyorum…

HOCALARIN HOCASI

HURAFETTİN HOCA

CÜPPELİ HOCA’YI

DEĞERLENDİRİYOR!

Mümin kardeşleriiiiiim… Hürriyet gazetesinin günlerdir tefrika ettiği “Cüppeli Ahmet Hoca” haberlerini huşu içinde izliyorum... Fatih-Çarşamba’dan Apdülsalak Şamtatlı şöyle sormuş bendenize: “Hurafettin Hocam, Cüppeli Hoca’nın Malta’da hem denize, hem de Jet-Ski’ye bindiğini gördüm. Oysa vaazlarında bunun tam tersini söylüyor. Yalova depreminden sonra orada ölenlerin, denize giren kafirler olduğunu söylüyordu. Ben bu yüzden denize hiç girmedim, Jet-Ski nedir bilmem, n’apmalıyım?..”

ELCEVAP: Ey Apdülsalak, sana ne desem hurafe yani boş! O yaz ben de Malta’daydım ama aynı tarihlerde değil. Ben zaten şu Jet-Ski’yi oldum olası pek sevmem, sörf yapmayı tercih ederim. Alaçatı’da iyi rüzgar olmazsa Malta’ya da gittiğim de oluyor sörf için. Ayrıca Banji-jamping adlı atlayış sporunu da tavsiye ederim. Senin gibiler baş aşağı atlarsa rahatsız olmaz, ne de olsa kafanızın içi boş evladım, tam size göre şu banji-jamping!.. Cüppeli Jet-Ski’ne binmiş olsa ne yazar. Dinimizde Jet-Ski ile ilgili bir hadis ya da havadis yok ki. Adam belli ki bu açıktan istifade ediyor ve açılıyor. Bence sizin gibi müritler ona daha fazla para vermeli. Hocamızın büyük bir yata ihtiyacı var anladığım kadar. O yatta dört karısı için dört kamara olmalı. Ayrıca dört tane de gizli kamera olmalı!.. Cüppeli Hocaya aslında ben de çok kızdım çünkü Jet-Ski’yi kendisi de kullanmıyor, bir başkasına kullandırıyor. O vakit n’oluyor? Hocamız elalemin Jet-Ski’sine biniyor… Ehli bir mümin başkasının Jet-Ski’siyle Malta’da denize açılmaz!.. Sonra televizyona günah demişti, baktım Şov-Tivi adlı kanala çıkmış, karşısında da tasdikçi bir muhabir (Muhabirden çok bana müriti gibi geldi!) atıp-tutuyor gene… Oysa evinde plazma TV varmış, havuzlu villası da yüzbinlerce dolarmış… Apdülsalak evladım, Fatih-Çarşambalı biri olarak o havuzda da, o villada da senin de fazlasıyla hakkın var, şimdi git, al hemen uzunca bir haşema, havalar iyice bozmadan sen de dal Hocanın havuzuna, oldu mu benim aşırı din kerizi oğlum!..

Hiç yorum yok: